neděle 23. prosince 2012

Oljemassasje og elskov


Jeg og min mann er et par på 49 år som etter mange års samliv fortsatt er glade i hverandre og dyrker kjærligheten. Vi er bosatt i Stavangerdistriktet. Er et godt etablert par, normalt utseende, ærlige ordensmennesker, lette å bli kjent med, seriøse og søkende.
Han sier at jeg er søt, sjarmerende, fristende, leken og sensuell med deilige runde kvinneformer, myk og varm hud og at brystene mine er et stort blikkfang. Profilen under beskriver meg. Jeg synes at han er mandig og tiltrekkende. Han er hetero.
Jeg fantaserer/drømmer om rollespill, der jeg viser meg frem med sminke, lette klær og høyhælte sko. Jeg fantaserer også om at du er med og gir meg masse kos, berøringer, kyss over hele kroppen, oljemassasje og elskov. Du får også være tilskuer til vår elskov. Du kan bli min faste elsker og være med på å gi oss felles spenning, nytelse og mange gode opplevelser.
Utover dette vil jeg treffe deg alene, etter at vi har blitt bedre kjent gjennom flere treff. Han tenner på det samme som meg.
Vi vil gjerne utforske våre fantasier/drømmer og ønsker å møte en mann for spennende treff. Det føles som en grense å krysse å møte deg, men lystene driver oss forhåpentligvis stadig nærmere noen pirrende opplevelser. Vi har erfaring fra tidligere treff med menn. Du må ha et møtested, et ok utseende, være diskre, snill, ærlig og sykdomsfri. For oss er god kjemi en forutsetning for å gå videre. Vi bruker gjerne litt tid for å finne den rette.

Žádné komentáře:

Okomentovat