pátek 21. prosince 2012

Er glad i sex, og nyter det!


Er glad i sex, og nyter det! Er glad i en deilig seanse med masse nærhet, massasje, kyss, kjærtegn og rolig "elskov" etc.
Jeg har en utpreget "pusete side", noe som kommer til uttrykk i at jeg liker mye av de overstående tingene.
Men jeg er også en kvinne som på den andre siden kan være "rough", og setter pris på min "dirty" og "kinky" side. Jeg kjenner mer og mer på min submissive side, og liker når mann kan leke med bondage, leketøy av forskjellige slag, kjenne på frihetsberøvelse, og strekke grenser.
Jeg er en kvinne som liker at sex ikke har for mange grenser hverken for kvinne eller mann på det fysiske plan. På det moralske, etiske og ikke minst mellommenneskelige plan krever jeg høy sexuell intelligens, evnene til å lese "partneren", og å kjenne den fine ballansegangen mellom "soft" og "rought".
Elsker å se at den jeg er sammen med nyte/tenne av min behandling, hva jeg gir, og også hvordan jeg nyter hva personene gjør med meg.
Så er det opp til deg å trykke på de rette knappene.
I hverdagen er jeg den single kvinnen som ønsker å finne mannen med stor M, og som kan være både elsker og kjæreste i samme person.
Jeg ønsker kun kontakt i nærområdet (Oslo/Akershus etc.), da jeg ønsker mulighet for å treffes uten å bruke tiden på reising.
Jeg har en del mulighet på dagtid da jeg har faste fridager tilgjengelig.
Jeg ønsker å kunne finne på noe når muligheten byr seg, og er ikke interessert i KUN møter når det passer den andre. Det skal være gjensidig, og på begges premisser.

Žádné komentáře:

Okomentovat