úterý 18. prosince 2012

Er du klar for å utforske det seksuelle mangfoldet sammen med meg?


Jeg er en oppegående og seriøs gentledame som søker en spennende lekekamerat i noenlunde samme alder som meg med matchende preferanser for gjensidig utforskning av sexlivets gleder, gjerne med noen som har potensial for å bli noe mer dersom alt skulle stemme. Mannen jeg ser etter er en singel, sporty, blid, normalt pen, kjekk, rolig, omtenksom, snill og myk mann med et åpent sinn og som er trygg på seg selv og har orden på livet sitt!
Seksuelt trenger jeg en mann som er utholdende i senga og som gjerne klarer 2-3 runder ganske så tett etter hverandre. Jeg kan holde på i timevis, noe som jeg håper du også kan. Jeg foretrekker menn som er utstyrt i fra ca 18 cm i lengde og fra ca. 15 cm i omkrets og oppover i størrelse. Det er det jeg søker her inne.
Er du innenfor denne kategorien, kan du være den jeg søker etter.
Er du klar for å utforske det seksuelle mangfoldet sammen med meg? Jeg ønsker å få realisert en del bla. trekant, blir du med? ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat